sobota, 30 lipca 2011

CZEŚĆ

Dziś mam ochotę się trochę wypisać..
Wczoraj z Mońkiem, zresztą jak cały lipiec.
Dziś była wycieczka rowerowa na piachy! haha. Jutro jedziemy do Opinogóry, nie wiem czy wytrzymam xd

Wiele się pozmieniało. Niektóre sprawy na lepsze, a inne zaś na gorsze.
Doszłam do wniosku, że muszę zacząć czytać książki! Od dzisiaj zaczynam.
W poniedziałek do Oli na kilka dni, zapowiada się fajnie. W ogóle te wakacje jak dla mnie są bardzo udane, tylko szkoda, że pogoda zbytnio nie sprzyja.
Dziś było bardzo miłe spotkanie z "XXX" na torach, hahaha.
ANIA :*



PHOTOBLOG & FORMSPRING 

2 komentarze:

  1. zapraszam do siebie wolny czasie:)
    http://mesmerize87.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy przejmujesz się tym że masz trądzik? Bo ja mam i strasznie się przejmuję. :c

    OdpowiedzUsuń